Jak stworzyć miejsce spotkań biznesowych w naszej firmie?

Biznes i marketing
poszukiwaczewiedzy
Jak stworzyć miejsce spotkań biznesowych w naszej firmie?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Podejście dużych firm do spotkań biznesowych oraz przestrzeni biurowej w ostatnich latach bardzo się zmieniło. Poniekąd wynika to z chęci inspirowania się gigantami takimi jak np. Google. Duży wpływ ma jednak również tzw. work life balance, czyli utrzymanie równowagi między pracą i życiem prywatnym. Szefowie chcąc sprostać wyzwaniom stawianym przez pracowników, starają się lepiej odpowiadać na ich potrzeby, tworząc przestrzeń przyjazną, przytulną oraz funkcjonalną, dającą możliwość swobodnej realizacji zadań, ale jednocześnie oddawaniu się niezbędnym chwilom relaksu. Z tego względu obecnie coraz trudniej jest spotkać typowe sale konferencyjne. Spotkania biznesowe często odbywają się znacznie przyjemniejszych warunkach.

Nowoczesne miejsce spotkań

Oczywiście typowa sala konferencyjna może się od czasu do czasu przydać, ale w firmach stawiających na relacje międzyludzkie, główną przestrzenią do spotkań jest kącik z wygodnymi kanapami. Taka aranżacja zdecydowanie skraca dystans i pozwala na swobodniejsze rozmowy. Powinniśmy jednak pamiętać, by zachować odpowiedni styl tego miejsca. Idealnie sprawdzą się tu proste, ciemne, skórzane sofy biurowe i eleganckie stoliki. Wystrój ma być bardziej przystępny niż zimna sala narad, ale nie może być przesadnie domowy. W końcu będzie to miejsce poważnych dyskusji biznesowych, a nie przestrzeń do pogaduszek. Całość takiej stylizacji wnętrza świetnie uzupełnią nowoczesne lampy w nieco industrialnym stylu lub bardzo proste, minimalistyczne, szklane klosze.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Z czego powinna składać się wyprawka niemowlęca?
Z czego powinna składać się wyprawka niemowlęca?
Pierwsze miesiące życia dziecka to czas szybkiego wzrostu i rozwoju. Musisz zaopatrzyć swojego malucha w ubranka, kocyki i inne niezbędne […]
Polecamy