Wyświetlanie reklam na ekranach czy też telebimach jest doskonałym sposobem na dotarcie ze swoją ofertą do klienta. Ekrany można stosować w różnych miejscach, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. W dzisiejszym poradniku dowiemy się jakie zastosowania mają wewnętrzne telebimy reklamowe. Gdzie można je spotkać oraz co wpływa na ich nieustannie rosnącą popularność wsród reklamodawców?
Jeżeli często chodzimy do galerii handlowych, zapewne zauważyliśmy tam całkiem sporą ilość wyświetlaczy reklamowych. Wykorzystywanie ich w takich miejscach jest właśnie jednym ze sztandarowych przykładów. Atrakcyjna treść ma szansę trafić do ogromnej liczby odbiorców, którzy regularnie odwiedzają sklepy centrum handlowego. Bardzo ważny jest niewielki dystans, który dzieli klienta od wyświetlaczy. Dzięki temu można pokazywać treści bardzo szczegółowe, które mają szansę przykuć uwagę każde osoby, wzbudzić jej zainteresowanie i zachęcić do podejścia bliżej. Dlatego też galerie i centra handlowe to jedne z najlepszych miejsc do stosowania wewnętrznych wyświetlaczy reklamowych.
Jednak nie tylko w przestrzeni handlowej dobrze sprawdzą się ekrany oraz telebimy wyświetlające reklamy. Od przeszło dekady stały się bardzo popularne w komunikacji zbiorowej, gdzie pełnią bardzo podobną funkcję. Atrakcyjna treść daje dużą szansę na przyciągnięcie uwagi pasażerów autobusu bądź tramwaju. Ludzie chętnie skupią się na czymś nowym, barwnym, dynamicznym, a tym właśnie może być profesjonalnie wykonana reklama wyświetlana na ekranie reklamowym.
Wyświetlacze stosowane wewnątrz budynków lub pojazdów nie muszą mieć aż tak wyśrubowanych pewnych parametrów, jak ekrany zewnętrzne. Przede wszystkim nie ma konieczności by były nadmiernie jasne, ponieważ przestrzeń wewnętrzna charakteryzuje się o wiele niższym natężeniem oświetlenia. Dodatkowo nie muszą też być odporne na warunki atmosferyczne, takie jak opady deszczu bądź wilgoć. Z uwagi na sposób zamocowania, zazwyczaj na podwyższeniach, nie muszą też posiadać specjalnych zabezpieczeń przed aktami wandalizmu. Dodatkowo wnętrza centrów handlowych są chronione i nie ma do nich dostępu nocą.
Nowoczesne ekrany LED pobierają bardzo niewielką moc do działania, przez co nie narażą właściciela obiektu na straty spowodowane dużym zużyciem prądu. Pozwala to też na ich działanie wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej, gdzie korzystają wyłącznie z energii, która pochodzi z instalacji samego autobusu bądź tramwaju. Nie ma to żadnego negatywnego wpływu na ww. instalację, właśnie z powodu pomijalnego wręcz poboru prądu. Same wyświetlacze najczęściej są wykonane w technologii LED SMD, która umożliwia uzyskanie bardzo szczegółowego obrazu. Jest to ważne, ponieważ w przestrzeniach wewnętrznych ekran znajduje się o wiele bliżej oczu odbiorcy. Więcej informacji o nowoczesnych ekranach wewnętrznych LED znajdziemy na poniższej stronie: https://tdcpolska.pl/ekrany-wewnetrzne-led.