Home > Life & Style > Jakie zalety ma organizacja przyjęć w hotelowej restauracji?

Jakie zalety ma organizacja przyjęć w hotelowej restauracji?

Przez wiele dziesięcioleci każda uroczystość rodzinna, każde przyjęcie organizowane było w domach. Trudno było wyobrazić sobie, że można inaczej. Poza bezpieczny, domowy schemat organizacyjny wyodrębniało się jedynie przyjęcia weselne, które zwykle było organizowane w salach weselnych, szkołach czy klubach. Najczęściej cały catering należało przygotować w domu, a na zapleczu klubu czy weselnej sali odgrzewało się kolejne dania. Najbardziej przewrotnym zjawiskiem było częstsze wykorzystywanie sal restauracyjnych w małych miejscowościach niż w dużych miastach.

Rodzinne uroczystości w niecodziennej scenerii

Od wielu już lat, przygotowując się do organizacji najważniejszych rodzinnych uroczystości, przyjęć z okazji rocznicy, imienin, pierwszej komunii, czy wesela, pierwszym wyborem zwykle staje się restauracja hotelowa. Takie rozwiązanie ma mnóstwo zalet a im większe przyjęcie, szersze grono zaproszonych gości, tym decyzja o przeniesieniu uroczystości do profesjonalnych sal hotelowych jest bardziej uzasadniona.

Restauracja Flavoria Poznań oferuje wszystko to, czego oczekuje się przy okazji tak ważnych wydarzeń. Dla uczestników przyjęcia ogromne znaczenie ma zawsze wystrój sali. Hotelowa restauracja, z racji profesjonalnej obsługi zapewnia zwykle niecodzienną scenerię adekwatną do tematu przyjęcia. Nawet drobne detale scenograficzne, aranżacja stołów, różnego rodzaju zdobienia i dodatki mogą zadecydować o ostatecznym wrażeniu.

Organizacja przyjęcia, szczególnie dużego, w hotelu automatycznie zapewnia przyjezdnym uczestnikom przyjęcia nocleg. Nie trzeba się martwić o dodatkowe rezerwacje, negocjacje z członkami rodziny czy rozwożenie gości na kwatery nad ranem. Goście przez cały czas przyjęcia dysponują własnym pokojem i w każdej chwili mogą z niego skorzystać. Dla organizatorów przyjęcia połączenie noclegu z cateringiem zawsze daje lepszą pozycję negocjacyjną dla ceny jednostkowej.

Ważnym argumentem za organizacją uroczystości w restauracji hotelowej jest też jej wyposażenie techniczne, własne nagłośnienie, często podest dla zespołu czy profesjonalne oświetlenie. Wszystkie te składniki skupione w jednym miejscu gwarantują niższe koszty organizacji.

Avatar
Poszukiwacze Wiedzy
Jeśli poszukujesz cennej wiedzy, to niewątpliwie znalazłeś się we właściwym miejscu. Oddaj się lekturze naszego serwisu, a na pewno nie będzie to czas zmarnowany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwadzieścia + 14 =